Příběh majitele Ráj kování

Kolem roku 2008 vrcholil na českém internetu "BOOM" s eshopy a online nakupováním. Přes internetové obchody se prodávalo všechno. Od kosmetiky, oblečení, hraček přes elektroniku, mobily a dokonce i sexuální hračky. Jenže lidé pořád nebyli zvyklí nakupovat přes internet některé specifické fyzické věci, které mají na dlouhou dobu a kupovali je vždy a pouze v kamenných obchodech. Mezi tyto produkty patřili i kliky ke dveřím a dveřní kování.

Jmenuji se Ondřej Lang, jsem aktivní člověk, kterého velmi baví a fascinuje internet. A protože mám díky rodinné tradici velmi blízko k produktům z oblastí stavebnin a věcí okolo domu, tak jsem začal přemýšlet, proč lidé nekupují i takové zboží na internetových obchodech.

Málo informací o produktech, nedůvěra v prodejce, nemožnost si zboží ošahat? Ano.

Toto byly tři základní a nejdůležitější věci, na které jsem přišel. Možná vás toho napadne ještě více. Díky těmto třem oblastem jsem se rozhodl, že to chci změnit a zákazníkům ukázat a především ulehčit nakupování i těchto netradičních věcí z pohodlí domova.

Na internetu jsem začal s prodejem před pěti lety. Velmi mě to lákalo a produktů k dispozici pro prodej na internetu bylo díky tehdejší spolupráci se společností STOLBUD.CZ hodně. Nakonec jsem se rozhodl pro prodej dveřního kování. Už ani nevím proč, ale byl jsem nadšený, že mohu lidem ukázat, že i takový produkt jde vybírat a kupovat na internetu.

Nejdříve v roce 2009 to byl prodej skrze aukro.cz. Bylo to fajn. Lidé nakupovali, se zákazníky jsem komunikoval po telefonu, ale chyběl tam pro zákazníka větší výběr a lepší specifikace zboží. Prostě jste si nemohli vybrat, co jste potřebovali. 

Kvůli tomuto nedostatku jsem v říjnu 2010, tehdy ještě sám, zakládal první internetový obchod s dveřním kováním:  LGI - kliky a kování. Možná jste se s tímto obchodem setkali. Přes tři měsíce práce, od rána až do noci, jsem strávil pouze při naplňování eshopu produkty, obrázky, volitelnými typy, kategoriemi atd. (tehdy jsem ještě nevěděl, jak to udělat jednodušeji). Na závěr to však byl dobrý pocit, když jsem začal komunikovat se zákazníky. Protože to však byl starý eshopový systém, nemohl jsem opět dát zákazníkům vše, co potřebovali. Na tomto eshopu se nevybíralo jednoduše a bohužel se zde nenacházely všechny rady, které byly připraveny.

Snažil jsem se stále zdokonalovat v oblasti internetu a věnovat se vlastní péči našim zákazníkům, tak jsem rozšířil tým a začal hledat lepší řešení pro pro naše zákazníky. Měl jsem určitou představu, a protože jsme nabídku rozšířili o nového výrobce a další druhy klik i doplňků, rozhodli jsme přejít po 2 letech na modernější řešení a vznikl, tak obchod Ráj klik.cz.

Díky spolupráci na třech velkých externích online projektech jsem posbíral obrovské množství zkušeností a byl jsem připraven našim zákazníkům ulehčit nákup. Díky nabytým znalostem a síle našeho osmi členného týmu jsem se rozhodl dát Vám - našim zákazníkům - vše co umíme v podobě nového přehledného eshopu, oborových znalostí, zkušeností s vedením internetového obchodu, proklientským přístupem a především s péči, kterou si dle mého zaslouží každý zákazník na internetu i mimo něj. Zákazník je vždy fyzická osoba s určitými potřebami a touhami. Takto k němu my přistupujeme.

V současnosti na internetu prodáváme dveřní kování již od roku 2009 v České republice, od roku 2012 na Slovensku a v roce 2020 jsme expandovali do Polska. Prodali jsme přes 100 000 dveřních klik a doplňků ke dveřím, obsloužili přes 25 000 internetových zákazníků a podíleli se na stovkách středně velkých projektů (objednávky větší než 30 ks).

Věřím, že já osobně, lidé v týmu i webová stránka (eshop) dospěli do takového stavu, abych své dávné přesvědčení mohl realizovat co nejlépe. Již jsem přesvědčen, že návštěvníci si u nás mohou vybírat stejně jak v kamenném obchodě a servis, který jim před nákupem, v průběhu objednávky i po nákupu věnujeme je na velmi profesionální úrovni.

Stále se snažíme zlepšovat a dostát tak vizi našich obchodů pod názvem Ráj.

 

"I kliku můžete...

... nakupovat z pohodlí domova, kanceláře či z Vašeho skladu!"

 

Posuďte sami.

 

Ondřej Lang

-- majitel a provozovatel internetového obchodu rajkovani.cz --

 

ještě minutku!

neodcházejte od nás s prázdnýma rukama!

Připravili jsme si pro Vás dárek v podobě
slevového kupónu na jakýkoliv nákup.

Šance se už nebude opakovat!

Prozraďte nám Vaše křestní jméno a email
a vyzvedněte si 3% slevu na nákup!